(Ne)úspěchy výkonnostního marketingu

(Akce proběhla 7.10. 2019  v Klubu MAM)

O akci

(Ne)úspěchy výkonnostního marketingu: klubová akce pořádaná týdeníkem Marketing & Media pro hlavičkou Forum Media Focus.

Spasí nás výkonnostní marketing nebo se blíží konec zlaté éry chytrých softwarů? Stačí nám umět dobře měřit výkon? Jak nevyhazovat peníze z okna? Další klubové odpoledne v redakci týdeníku Marketing & Media, kde budeme diskutovat o výkonnostním marketingu. 

Program

14:45

Registrace

15:00

Zahájení akce a prezentace

Managing Partner, Expandist

DAVID SEIBERT

Konec zlaté éry PPC

marketingový ředitel, Alza

JAN SADÍLEK

Jak to vypadá, když se do toho opře jednička mezi tuzemskými e-shopy?

Managing Director, Ogilvy Performance Marketing

PETR STRUNA

Je výkonnostní marketing jen voňavka?

Case Study: #vesvekuzi

Kampaň, která změnila zákon a zachraňovala životy

Account Director, Publicis Groupe – Leo Burnett

ZUZANA KUKAČKOVÁ

Idea Maker, Publicis Groupe – Newcast

MARTIN STARÝ

16:30

Závěr akce, občerstvení, networking

Řečníci

MARTIN STARÝ

Idea Maker, Publicis Groupe – Newcast

Case Study: #vesvekuzi Kampaň, která změnila zákon a zachraňovala životy

    ZUZANA KUKAČKOVÁ

    Account Director, Publicis Groupe – Leo Burnett

    Case Study: #vesvekuzi Kampaň, která změnila zákon a zachraňovala životy

      PETR STRUNA

      Managing Director, Ogilvy Performance Marketing

      Je výkonnostní marketing jen voňavka?

        JAN SADÍLEK

        marketingový ředitel, Alza

        Jak to vypadá, když se do toho opře jednička mezi tuzemskými e-shopy?

          DAVID SEIBERT

          Managing Partner, Expandist

          Konec zlaté éry PPC

            Vstupte do elitního klubu

            Přihlašte se k odběru aktualit a newsletterů Forum Media a Marketing & Media

            Přihlášením souhlasím s odběrem informací od Forum Media, s.r.o.

            Pořadatel

            Hrdinové, vládci a šašci

            (Akce proběhla 24.4. 2019  v Klubu MAM)

            O akci

            Co influencer marketing přinese značkám a jaký je jeho skutečný vliv na spotřebitele? A jak moc pomáhá navoněná každodennost prodejním číslům?

            Další klubový večer v redakci týdeníku Marketing & Media, kde budeme diskutovat s nejvýznamnějšími osobnostmi české komerční komunikace a redakcí časopisu. A možná přijde i influencer…

            Program

            17:30

            Registrace

            18:00

            Zahájení akce a prezentace

            account director, The Hive

            HANA VÁVROVÁ

            Hrdina vládce nebo šašek. Zjistěte, jaké typy influencerů se hodí k vaší značce. 

            partner, Get Boost

            DAN RŮŽIČKA

            Návratností investice do influencer marketingu

            vedoucí katedry Marketingové komunikace a public relations na FSV UK

            DENISA HEJLOVÁ

            Nastavení férových vztahů mezi firmami, influencery a uživateli.

            social media manažerka, Coca-Cola

            ZUZANA KADLEČKOVÁ

            Konkrétní kampaň a její tvorbu z praxe

            influencer

            ANNA ŠULCOVÁ

            český youtuber

            KAREL KOVÁŘ "KOVY"

            influencer

            JOHNY MACHETTE (JONÁŠ ČUMRIK)

            19:30

            Závěr - skvělá vína, občerstvení, networking

            Řečníci

            David Růžička

            partner, Get Boost

            „I v influencer marketingu číhají různá rizika. Prozradím vám, jak přistoupit k jeho vyhodnocení takovým způsobem, aby se investice do něj několikanásobně vrátily.“

              Zuzana Kadlečková

              social media manažerka, Coca-Cola

              „Vyprávějte s influencery společné příběhy, nabízejte zážitky! Jsou o mnoho silnější než product placement a cílovka si je bude pamatovat.”

                Denisa Hejlová

                vedoucí katedry Marketingové komunikace a public relations na FSV UK

                „Samoregulace nebo regulace? Proberu nové výzvy etiky, nad kterými se naši influenceři ve svých příspěvcích tak rádi nepozastavují.“

                  Hana Vávrová

                  account director, The Hive

                  „Jak nám k profesionalizaci influencer marketingu pomohl Robee, archetypální typologie influencerů, a proč je Tvůrců víc než Vůdců.”

                    Anna Šulcová

                    Influencer

                    Jedna ze současných neznámějších tváří internetu, Videoblogerka roku, na YouTube publikuje videa z oblasti módy, kosmetiky a ze života vůbec.

                      Karel Kovář „Kovy“

                      český youtuber

                      Český youtuber, vloger, moderátor a v minulosti také let's player. V současnosti má na svém hlavním YouTube kanále přes 750 tisíc odběratelů.

                        Johny Machette (Jonáš Čumrik)

                        Influencer

                        Raper a influencer, v příspěvcích na sociálních sítích se věnuje knihám, filmům i módě, dlouhodobě spolupracuje s Coca-Colou a O2.

                          Vstupte do elitního klubu

                          Přihlašte se k odběru aktualit a newsletterů Forum Media a Marketing & Media

                          Přihlášením souhlasím s odběrem informací od Forum Media, s.r.o.

                          Pořadatel