Mistři a naděje reklamy
Jak uspět v roce 2019
(Akce proběhla 20.3. 2019 v Klubu MAM)
O akci
Autorský výběr toho nejúspěšnějšího z domácích kampaní poslední doby.
Klubový večer v redakci týdeníku Marketing & Media nabízí možnost diskutovat s nejvýznamnějšími osobnostmi české komerční komunikace a setkat se také s redakcí časopisu.
Program
Registrace
MARTIN ŠINKOVSKÝ
Učte se od úspěšných.
Proč je důležité nestydět se za to, že se díváte, jak to dělají ti nejúspěšnější.
DORA PRUŽINCOVÁ
Jak zaujmout televizního diváka
Autorka úspěšné kampaně Monety s mluvícím kocourem a její návod na použití nejsilnějšího média.
JOSEF HAVELKA
Print žije a funguje
Autorský výběr tiskových kampaní přinese důkaz, že print není mrtvý. Jen se s ním musí umět pracovat.
ROMAN ČÍHALÍK
Reklama ve světě jedniček a nul
Na co musí kreativec myslet, aby jeho kampaň v internetovém oceánu nevyšuměla do ztracena?
VILÉM RUBEŠ
To nejhorší na závěr
Co se v onlinu, televizi i printu hodně nepovedlo.
ONDŘEJ FÉR
Co čeká týdeník MAM a co od něj čekat?