Kampaně na hraně

(Akce proběhla 11.6. 2019  v Klubu MAM)

O akci

Prospívají zadavatelům reklamy na hranici vkusu? Pro jaké značky se vlastně hodí? Jaké jsou etické a zákonné limity? A na co si dát při tvorbě kampaně pozor?

Další klubový večer v redakci týdeníku Marketing & Media, kde budeme diskutovat o dobrém vkusu, a taky o zákonech, resp. o kampaních, které balancují na hraně obojího. Jako speciální host vystoupí neřízená střela marketingové komunikace starosta, moderátor a bývalý bulvární novinář Pavel Novotný.

Program

17:40

Registrace

18:00

Zahájení akce a prezentace

zakladatel, Cream Prague a Dream Digital

DAVID BRADA

Reklama na hraně – průšvih nebo taktika?
Proč už sex neprodává, kde je hranice dobrého vkusu a kdy je dobré jít za hranu? Nejkontroverznější světové reklamní kampaně dávné i nedávné historie.

research director, Behavio Labs

VOJTĚCH PROKEŠ

Prospívají reklamy na hraně etiky daným značkám? Nebo místo značky posilují jen ego kreativce? A jde to změřit?

advokátka, eLegal

PETRA DOLEJŠOVÁ

Kudy vede v marketingu hranice práva.
A kdy se vám přestřelky s konkurencí vyplatí a kdy se do boje nepouštět? Jaká kampaň se zapsala do dějin práva i marketingu jako nejďábelštější počin?

Jak vznikal spot pro MALL.TV se svlečeným Pavlem Novotným?

Věděli jsme, že reklama s Pavlem Novotným půlku lidí pobaví a druhou naštve. Přesto jsme na ni vsadili. Důvody jsme k tomu měli dva: relativně málo času i peněz. A výsledek?!

režiséři, Mugshots

JINDRA MALÍK, TOMÁŠ BROŽEK

výkonný ředitel, MALL.TV

JURAJ FELIX

starosta, Praha-Řeporyje

PAVEL NOVOTNÝ

Jak prodat tělo v televizní reklamě a jak vyhrát komunální volby s jedním opozičním křeslem a pověstí „kreténa“.

19:30

Závěr, občerstvení, networking

Řečníci

David Brada

zakladatel, Cream Prague a Cream Digital

Proč už sex neprodává, kde je hranice dobrého vkusu a kdy je dobré jít za hranu?

    Pavel Novotný

    starosta, Praha-Řeporyje

      Juraj Felix

      výkonný ředitel, MALL.TV

      Věděli jsme, že reklama s Pavlem Novotným půlku lidí pobaví a druhou naštve. Přesto jsme na ni vsadili. Důvody jsme k tomu měli dva: relativně málo času i peněz.

      Jindra Malík a Tomáš Brožek

      režiséři, Mugshots

      "Autorské duo dá nahlédnout do kuchyně toho, jak vznikal spot se svlečeným Pavlem Novotným pro Mall.tv."

      Petra Dolejšová

      advokátka, eLegal

      "Víte, kudy vede v marketingu hranice práva? Kdy a komu se vyplatilo jít kousek za ni?"

      Vojtěch Prokeš

      Research Director, Behavio Labs

      "Prospívají reklamy na hraně daným značkám? Nebo místo značky posilují jen ego kreativce? A jde to změřit?"

      Vstupte do elitního klubu

      Přihlašte se k odběru aktualit a newsletterů Forum Media a Marketing & Media

      Přihlášením souhlasím s odběrem informací od Forum Media, s.r.o.

      Pořadatel