Kampaně na hraně
(Akce proběhla 11.6. 2019 v Klubu MAM)
O akci
Prospívají zadavatelům reklamy na hranici vkusu? Pro jaké značky se vlastně hodí? Jaké jsou etické a zákonné limity? A na co si dát při tvorbě kampaně pozor?
Další klubový večer v redakci týdeníku Marketing & Media, kde budeme diskutovat o dobrém vkusu, a taky o zákonech, resp. o kampaních, které balancují na hraně obojího. Jako speciální host vystoupí neřízená střela marketingové komunikace starosta, moderátor a bývalý bulvární novinář Pavel Novotný.
Program
Registrace
Zahájení akce a prezentace
DAVID BRADA
Reklama na hraně – průšvih nebo taktika?
Proč už sex neprodává, kde je hranice dobrého vkusu a kdy je dobré jít za hranu? Nejkontroverznější světové reklamní kampaně dávné i nedávné historie.
VOJTĚCH PROKEŠ
Prospívají reklamy na hraně etiky daným značkám? Nebo místo značky posilují jen ego kreativce? A jde to změřit?
PETRA DOLEJŠOVÁ
Kudy vede v marketingu hranice práva.
A kdy se vám přestřelky s konkurencí vyplatí a kdy se do boje nepouštět? Jaká kampaň se zapsala do dějin práva i marketingu jako nejďábelštější počin?
Jak vznikal spot pro MALL.TV se svlečeným Pavlem Novotným?
Věděli jsme, že reklama s Pavlem Novotným půlku lidí pobaví a druhou naštve. Přesto jsme na ni vsadili. Důvody jsme k tomu měli dva: relativně málo času i peněz. A výsledek?!
JINDRA MALÍK, TOMÁŠ BROŽEK
JURAJ FELIX
PAVEL NOVOTNÝ
Jak prodat tělo v televizní reklamě a jak vyhrát komunální volby s jedním opozičním křeslem a pověstí „kreténa“.